logo

tel. (22) 861-31-30

kom. 608-355-172

sekretariat@profuturo.edu.pl

ul. Przyszłości 4

05-082 Blizne Łaszcz.

Poniedziałek - Piątek

8.00-17.00 | Sekretariat

7.30-18.30 | Szkoła

logo

tel. (22) 861-31-30

kom. 608-355-172

ul. Kaliskiego 29A

01-476 Warszawa

07:30 - 18:30

Pon. - Pt.

Aktualności

GIMNAZJUM: TUTORING ? Komisja Projektowa ? maj 2014

Poziom przygotowania do prezentacji na Festiwalu Projektów, uczniowie ale też i ich Tutorzy, mieli okazję sprawdzić na Komisji Projektowej. Dyskutowaliśmy ...

GIMNAZJUM: TUTORING ? I Kongres Tutoringu ? maj 2014

Nasza obecność na Kongresie: obowiązkowa. Jesteśmy jedną z pierwszych szkół w kraju, która wprowadziła tutoring w Gimnazjum. I pierwszą w ...

GIMNAZJUM: LOGOWANIE ? wybór szkół ponadgimnazjalnych ? maj 2014

Nadszedł TEN moment. Naszym uczniom rejestrowanie swojego profilu w systemie rekrutacyjnym zajęło jedynie 25 minut. Zdecydowana większość z nich miała ...

GIMNAZJUM: STRESSSSS OUT ? warsztaty ? kwiecień 2014

Egzaminy coraz bliżej... warto złapać oddech. Na warsztatach uczniowie zastanowili się nad tym kiedy stres jest najmniejszy i jak można ...

GIMNAZJUM: STORYBOARD ? testy predyspozycji ? marzec 2014

Uczniowie klasy 3 są w trakcie tworzenia storybordów ścieżki edukacyjno-zawodowej (defi. ilustrowany scenopis filmu, swego rodzaju komiks. Kolejny etap prac ...

Gimazjum PROFILOWANIE – warsztaty – marzec 2014

Gimnazjaliści klasy 1 kończyli tworzenie własnych profili uczenia się i reagowania w sytuacji stresu. Wspólne wyniki wskazują na to, że ...

Szkolenie – Taniec dla nauczycieli.

Drodzy nauczyciele. Nasza szkoła stawia na rozwój, kreatywność, otwartość dzieci jak i nauczycieli. Jeżeli chcesz wprowadzić do swojego warsztatu pracy ...

Gimnazjum – działania psychologiczno-pedagogiczne.

Psychologiczne podsumowanie I semestru 2013/2014 w Gimnazjum TUTORING – program Talentomanii Przez cały semestr uczniowie Gimnazjum systematycznie uczestniczyli w spotkaniach ...

Podsumowanie działań psychologiczno-pedagogicznych w I etapie edukacyjnym

Proces wspierania indywidualizacji pracy ucznia oraz Jego potencjału rozpoczęty został badaniami profili dominacji. W październiku wzbogacony został o indywidualne spotkania ...

Działania psychologiczno-pedagogiczne w II etapie edukacyjnym

• We wrześniu i październiku, każda z klas 4-6, miała okazję uczestniczyć w zajęciach o charakterze psychoedukacyjnym (osoba prowadząca – ...