logo

01-476 Warszawa

07:30 - 18:30

Pon. - Pt.

Wycieczka nagrodą za najpiękniejszą klasę – relacje uczniów !!!

Jak wszyscy pamiętamy mnóstwo emocji  wśród uczniów, nauczycieli i rodziców wzbudził szkolny konkurs na najpiękniejszą i najbardziej funkcjonalna salę. Dzięki pracy uczniów i wsparciu rodziców pierwsze miejsce w tym konkursie w klasach I – III SP zajęła klasa 2b! Długo zastanawialiśmy się gdzie jechać, ostateczną decyzję podjęli uczniowie: zwiedzanie Warszawy i cały dzień w swoim towarzystwie. Ten dzień był naprawdę rewelacyjny!
Zapraszam do przeczytania relacji uczniów z wyprawy.
Wychowawca 2b: Ewelina Tomalak

Dominik
Do teatru pojechaliśmy najpierw autobusem a potem metrem. Byliśmy na przedstawieniu pod tytułem „Ula z Ib”. Po przedstawieniu poszliśmy na ciastka i coś do picia. Następnie zwiedzaliśmy Starówkę z przewodnikiem. Kiedy skończyliśmy zwiedzać Starówkę, pojechaliśmy tramwajem do Pizza Hut. Po odpoczynku i zjedzeniu pizzy pojechaliśmy do kina na film „Kroniki Spiderwick”. Po filmie pożegnaliśmy się. Wycieczka trwała cały dzień. Byliśmy w rożnych ciekawych miejscach. Tak zorganizowana wycieczka była ciekawa i podobała mi się.

Karen Caruso
Dnia 27 marca 2008 roku klasa 2b razem z wychowawczynią, panią Ewelina Tomalak, wybrała się na wycieczkę klasową. Spotkaliśmy się w szkole o godzinie 8.00.  Potem autobusem pojechaliśmy do teatru „Guliwer” na przedstawienie „Ula z Ib”. Spektakl bardzo mi się podobał, opowiadał o leniwej dziewczynce, która nie umiała tabliczki mnożenia do 5. Kolejna miłą niespodzianką był spacer po Starówce. Następnie pojechaliśmy do restauracji „Pizza Hut” na pyszne pizze. Kolejnym i ostatnim etapem wycieczki było kino. Obejrzeliśmy film pt. „ Kroniki Spiderwick”. Film także mi się podobał. Wycieczka była udana, miło spędziłam ten czas.

Wiktor Lipski
W dniu 27marca [czwartek] cała nasza klasa udała się na wycieczkę. Na tę wyprawę pojechaliśmy dlatego, że wygraliśmy konkurs na najładniejszą klasę. Ze szkoły wyruszyliśmy  godzinie.8:41. Skierowaliśmy się do teatru''Guliwer''. Najpierw
jechaliśmy autobusem, a następnie metrem. W teatrze obejrzeliśmy sztukę pt.''Ula z 1B''. Po przedstawieniu pojechaliśmy do pijalni czekolady ''Blikle'', gdzie zapłaciliśmy aż 133 zł. Większość dzieci zamówiła gorącą czekoladę. Później poszliśmy na Stare Miasto. Trochę czekaliśmy na pana przewodnika. Gdy już przyszedł, zaczęliśmy naszą wycieczkę. Pan pokazywał nam różne zabytki takie jak: gąsienicę czołgu, Syrenkę Warszawską i ulicę. Zwiedzanie trwało około 1 godziny. Po skończeniu zwiedzania pożegnaliśmy się z  panem i poszliśmy w kierunku przystanku tramwajowego. Ponieważ zbliżała się pora obiadu, to pojechaliśmy do ''PIZZY HUT'', żeby się posilić. Wspólnie zamówiliśmy trzy duże pizze. Kiedy już się  najedliśmy pojechaliśmy do kina ''Silver Screen'' w Wola Parku. W kinie obejrzeliśmy film pt. ''Kroniki Spiderwick''.Po filmie, o 19.00, po każdego przyjechała mama lub tata.

Maciek Dmoch
Wycieczkę tę wygraliśmy w szkolnym konkursie na najładniejszy wystrój sali. Najpierw byliśmy w teatrze ''Guliwer'' na przedstawieniu ''Ula z IB''.  Przedstawienie było całkiem śmieszne. Później piliśmy sok lub kakao oraz zjedliśmy po jednym pączku. Pączek był przepyszny, a sok wypiłem raz dwa. Następnie zwiedzaliśmy Starówkę. Mieliśmy bardzo miłego pana przewodnika, bardzo dużo zapamiętałem z tej wycieczki. Następnie udaliśmy się do ''PIZZA HUT'' i zjedliśmy tam pizzę oraz wypiliśmy Coca Colę. Później poszliśmy do kina na film pt.''Kroniki Spiderwick''.  Podsumowując wycieczkę, muszę stwierdzić, że była bardzo ciekawa i interesująca.

Marysia Mączyńska
Sprawozdanie  z całodniowej  wycieczki. Na początek pojechaliśmy autobusem do teatru na spektakl pt. ''Ula z IB''. Kiedy wyszliśmy z teatru, poszliśmy szukać autobusu nr 122. Moim zdaniem jechaliśmy długo, kiedy pani powiedziała: wysiadamy!, każdy z nas wysiadł osobno. Potem poszliśmy do metra. Kiedy wysiedliśmy, chodziliśmy po Starym Mieście szukając przewodnika. Potem zwiedzaliśmy Starówkę, a przewodnik nam o niej opowiadał. Po zwiedzaniu pojechaliśmy na obiad do pizzerii, a następnie do kina na film „Kroniki Spiderwick''. Jednym słowem bardzo mi się podobało.

Przemek
Wyprawa na cały dzień.
Na wycieczkę pojechaliśmy do „Guliwera” na przedstawienie pod tytułem „Ula z Ib”. Po przedstawieniu poszliśmy do słynnej kawiarni „Blikle” na ciastka i czekoladę. Gdy skończyliśmy jeść i pić pojechaliśmy na Starówkę. Trzy minuty czekaliśmy na przewodnika. Opowiadał nam o dzwonie, który spełnia życzenia, o bazyliszku i o tym jak Polska broniła kościoła. Zobaczyliśmy trzy pomniki. Po zwiedzaniu poszliśmy na obiad. Potem pojechaliśmy autobusem i tramwajem do „Wola Parku” na film pod tytułem „ Kroniki Spiderwick”. Później przyjechali po nas rodzice. Cały dzień był SUPER!!!