logo

07:30 - 18:30

Pon. - Pt.

Spędzamy czas razem… w Krainie Westernu

W ostatni piątek września udaliśmy się całą szkołą na wycieczkę integracyjną do Krainy Westernu. Oto co sądzą o niej uczniowie klasy 2a.

W piątek cała klas druga pojechała do Sarnowej Góry. Zwiedzaliśmy wioskę indiańską. Strzelaliśmy z łuku i z wiatrówki. Najbardziej mi się podobało strzelania z łuku. Chciałaby pojechać tam jeszcze raz.
Monika J.

W piątek byliśmy na całodniowej wycieczce w Sarnowej Górze. Były tam różne atrakcje. Najbardziej mi się podobał tor przeszkód. Kupiłem sobie łuk. Chciałbym tam pojechać jeszcze raz.
Damian

W piątek z cała 2a byliśmy na Sarnowej Górze. Podobało mi się jak strzelaliśmy z łuku. Były tam tipi. Kupiłam wisiorek.
Monika Ż.

W piątek pojechaliśmy na Sarnową Górę. Pojechaliśmy autobusem. Bawiliśmy się bardzo fajnie. Strzelaliśmy ze strzelby. Super się bawiłem
Miron

W piątek pojechaliśmy do Sarnowej Góry. Był tam sklep z pamiątkami i różne atrakcje. Najbardziej podobał mi się plac zabaw i dmuchany zamek. Kupiłem tomahawk i monetę.
Filip W.

W piątek cała 2a pojechała autokarem do Sarnowej Góry. W westernowym miasteczku byliśmy w tipi i na strzelance. Jeszcze było strzelanie z łuku. Najbardziej mi się podobało wszystko, oprócz dostania w głowę wiatrówką! Niestety nic sobie nie kupiłam. Do końca jeszcze nie wiem czy tak czy nie?
Ola K.

W piątek pojechaliśmy do Sarnowej Góry. W Sarnowej Górze było miasteczko westernowe. Najbardziej podobało mi się mini zoo. Maciek M kupił mi toporek. Jeszcze raz bym tam pojechał. Pod koniec dnia pojechałem do Maćka. Goniliśmy dziewczyny z toporkami.
Karol

W piątek pojechaliśmy do Sarnowej Góry. Byliśmy w Western City najbardziej mi się podobał tor przeszkód. Kupiłam sobie różowa bransoletkę. Chciałabym pojechać tam jeszcze raz. Bardzo mi się podobało.
Wiktoria

W piątek pojechaliśmy autokarem do Sarnowej Góry. W tym miasteczku była kraina westernowa. Było tam strzelanie z łuki i z wiatrówki. Podobało mi się jak byłem przebrany za Indianina. Proszę, pojedźmy tam jeszcze raz. Chciałbym pojeździć na koniu.
Iwo

W piątek pojechaliśmy na Sarnową Górę. Strzelaliśmy z łuku. Był tam tipi i jeszcze Indianka. Najbardziej podobał mi się tor przeszkód i tipi. Chciałabym pojechać tam jeszcze raz.
Ola Z.

W piątek pojechaliśmy do miasteczka na Sarnowej Górze. Była tam fajna zjeżdżalnia i był tez fajny ciuchtrak. Nic nie kupiłem bo zapomniałem pieniędzy.
Mikołaj

W piątek pojechaliśmy do Sarnowej Góry. Fajnie było na torze przeszkód. Chciałabym jeszcze raz tam pojechać. Strzelaliśmy z łuki i z wiatrówki.
Natalka

W piątek byliśmy w Sarnowej Górze. Było tam mnóstwo atrakcji. Strzelaliśmy z łuku i z wiatrówki. Zwiedzaliśmy Western City. Kupiłem sobie tomahawk.
Maciek J.

W piątek klasa 2a pojechała do Sarnowej Góry. Było tam miasteczko westernowe. Bardzo mi się podobało: tor przeszkód, indiański szałas tipi, strzelanie z łuku. Kupiłam sobie kapelusz kowbojski. Bardzo chce pojechać tam jeszcze raz. Do szkoły wróciliśmy o godzinie 17.00.
Milena

W piątek pojechaliśmy autokarem do Sarnowej Góry. Była tam wioska indiańska, kopalnia złota i plac zabaw. Najbardziej mi się podobało strzelanie z wiatrówki. Kupiłem tomahawk dla siebie, Karola i Maćka. Chciałbym tam pojechać jeszcze raz. Było bardzo fajnie. Szkoda, ze wróciliśmy.
Maciek M.

W piątek cała klas 2a pojechała na wycieczkę do Western City. Był tam tor przeszkód i indiański namiot tipi. Najbardziej mi się podobało jak zrobili mi zdjęcie z Olą i Natalką w ubraniu indiańskim. Kupiłam sobie łapacz snów, który rzeczywiście działa. Pomyślę jeszcze nad tym, czy tam pojechać.
Ania

W piątek pojechaliśmy do Sarnowej Góry. W Western City jest ciuchtrak. Najbardziej mi się podobało jak byliśmy w namiotach tipi. Kupiłem sobie 2 topory.