- przeprowadzone zostały badania przesiewowe ,,Ryzyka dysleksji” u uczniów, którzy dołączyli do klasy z początkiem roku szkolnego,
- przeprowadzone zostały obserwacje i konsultacje z nauczycielami w celu omówienia indywidualnych potrzeb uczniów,
- trwają spotkania z rodzicami w celu omówienia wprowadzonych dostosowań adekwatnych do potrzeb uczniów,
- wprowadzone zostały dostosowania adekwatne do potrzeb społeczności klasowej ( style uczenia, miejsce pracy w klasie, pomoce itp.).
W klasach 0-3:
- w klasie 0 aktualnie trwają badania ,,Gotowości edukacyjnej pięciolatków”,
- w klasie 3 kontynuowane są spotkania indywidualne dotyczące ,,Portretu ucznia”,
- we wszystkich klasach trwają obserwacje pod kontem funkcjonowania uczniów i ich indywidualnych potrzeb,
- trwają konsultacje z nauczycielami i uczniami w celu wprowadzenia dostosowania wymagań i sposobów nauczania do indywidualnych potrzeb uczniów.