Dagmara Szkurłat z klasy III B przygotowala dla uczniów mlodszych klas projekt pt. "Model obwodu elektrycznego". Projekt jest czescią realizowanej przez szkole edukacji uczniów przez uczniów. W ten sposób mlodziez nie tylko uczy sie nowych rzeczy, ale tez od razu wykorzystuje je w praktyczny sposób, szukając praktycznych rozwiązań na przekazanie ich innym w przystepnej formie.
Projekt pt. "Model obwodu elektrycznego" miał być w zamierzeniu pomocą dydaktyczną dla uczniów i nauczycieli z klas 1,2,3 (nauczanie zintegrowane). Dagmara Szkurłat uczenica kl. 3 B zrealizowała to zadanie bardzo dobrze, estetycznie z ciekawym pomysłem edukacyjnym. Rozwiązania konstrukcyjne są proste, umożliwiają podłączenie dodatkowego urządzeń – odbiorników spełniają czytelne opisy elementów i ich działania integralna część projektu stanowi jego dokumentacja techniczna i dydaktyczna, przedstawiona czytelnie i estetycznie w osobnej teczce (jest nawet wiersz). Model ten będzie bardzo przydatną pomocą dydaktyczną – o pracy Dagmary mówi nauczyciel fizyki Kazimierz Gardzina.
Uczennicy nalezą sie brawa, a projektowi zaszczytne miejsce w pracowniach szkoly Pro Futuro.