Pamiętając o kolejności wykonywania działań, dzieci wspaniale tworzyły z danych liczb wyrażenia o podanym wyniku oraz zadania z treścią do danego wyrażenia.
Wykorzystując tablicę ineraktywną, plansze oraz pracę w grupach, uczniowie mieli czas na powtórkę, a zarazem zabawę, podczas której każde z Nich mogło wypowiedzieć się i zabłysnąć pomysłem.
![zadanie55.jpg zadanie55.jpg](http://wordpress1625701.home.pl/profuturo/wp-content/uploads/zadanie55.jpg)
![zadanie44.jpg zadanie44.jpg](http://wordpress1625701.home.pl/profuturo/wp-content/uploads/zadanie44.jpg)
![zadanie33.jpg zadanie33.jpg](http://wordpress1625701.home.pl/profuturo/wp-content/uploads/zadanie33.jpg)
![zadanie22.jpg zadanie22.jpg](http://wordpress1625701.home.pl/profuturo/wp-content/uploads/zadanie22_0.jpg)
![zadanie11.jpg zadanie11.jpg](http://wordpress1625701.home.pl/profuturo/wp-content/uploads/zadanie11.jpg)